dinsdag 3 maart 2015

Quote Week: Day 2

Hallo allemaal, 
Vandaag alweer de tweede dag van deze speciale week. Ik ben benieuwd wat jullie er allemaal van vinden. Hebben jullie nog leuke tips waarover ik het deze week nog kan hebben? Laat het dan voor al weten in de reacties hieronder! Vandaag een quote die moeilijk te behandelen is en die iedereen wel eens in zijn/haar leven meemaakt. Hopelijk gaat het na deze periode allemaal ietsje beter...

Mensen veranderen heel snel. Zelf kan ik mij dat nog steeds niet voorstellen. Ik verander zelf ook wel, maar niet zo snel als dat mensen van mijn eigen omgeving doen. Dingen lopen niet goed en het komt allemaal weer op jou padje, echter het leven gaat door. Dit zijn vaak één van de moeilijkste periodes die je in je leven meemaakt. Je hebt zelf geen overzicht meer en wilt eigenlijk weg van alles en iedereen. Hierbij is het belangrijk dat je naar iemand toegaat die je niet kent, bijvoorbeeld een huisarts of iemand die hier in opgeleid is. Je kunt vragen of dat je er even alles uit mag gooien. Het is belangrijk om dit dus niet met een bekende te doen. Deze wordt namelijk geschokt en krijgt medelijden met je. Bovendien gaat deze persoon terug praten en je helpen. Je kunt ook met jezelf praten op een kamer. Het is de bedoeling om zelf de weg naar het juiste pad terug te vinden. 

Love You All, 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten