donderdag 5 maart 2015

Quote Week: Day 4

Hallo allemaal, 
Vandaag doe ik eens een Nederlandse quote. Dit hierboven komt ook veel in Nederland voor alleen de mensen die anders zijn dan anderen zien dit eigenlijk. De rest heeft als het ware oogkleppen op, maar heeft hier nog zogenaamd nooit van gehoord. Anders zijn dan anderen dat maakt jou uniek...

Zelf ben ik iemand die niet een kopie maakt van iemand. Ik haal echter wel inspiratie uit andere mensen. Je leest het inderdaad goed; mensen. Dit doen anderen niet en maken een kopie van zichzelf in vergelijking met de ander. Wees eens uniek en ook al heb je dezelfde smaak blijf gewoon jezelf. Dit onderwerp komt veel aanbod bij kleding en wat je wel of niet tegen iemand gaat zeggen. O, zij draagt dit dan kan ik dat ook dragen anders wordt ik vast uitgelachen. Hier ben ik het dus niet mee eens. Je hebt toch een eigen smaak. Hierbij komt durf ook om de hoek kijken. Zet jezelf eroverheen. Dit zorgt er ook voor dat je gaat opvallen in een grote groep. 

Veel mensen durven bepaalde dingen ook niet te zeggen of uit te spreken. Dat is moeilijk, omdat ze eigenlijk van te voren de reactie van de ander al willen weten. Mij maakt het niet uit ik ga gewoon. En als het niet lukt leer ik hier weer van en neem ik dit mee als ervaring voor de toekomst...

Love You All, 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten