woensdag 6 mei 2015

FabulousWithStyle zegt gedag tegen jullie!

♧
Hallo allemaal, 

Zoals jullie al de blogpost van vandaag hebben kunnen lezen, was ik bezig met een project namelijk mijn nieuwe site. Na ruim ander half jaar neem ik van mijn piep kleine domeintje afscheid. Ik wilde een frissere en modernere lay-out, echter dit lukte niet op Blogger.Ik ga natuurlijk niet stoppen!!

 Ik heb daarom ervoor gekozen om een totaal nieuwe blog te beginnen op Wordpress met een nieuwere en moderne lay-out. Namelijk:





Behalve de naam en de lay-out blijft alles hetzelfde zoals het artikelen schema en de soort artikelen die ik natuurlijk schrijf. Ik hoop dat jullie mij alsnog willen blijven volgen op mijn nieuwe site. Ik ben erg trots op het nieuwe resultaat en daarbij zou ik mijn kleine domeintje gewoon publiekelijk blijven laten zoals het nu is. Bedankt voor alles, want zonder jullie had ik nooit deze stap gemaakt! Hopelijk zie ik jullie snel op todaysgirlslife.wordpress.com!


Love



Geen opmerkingen:

Een reactie posten