zaterdag 7 februari 2015

Take a picture from Lookbook #8

Jackie Welling - Glamorous Fringe Jacket, Minkpink Striped Dress - Stripes & Fringe
Hallo allemaal,
Vandaag weer eens naar een lange tijd een Take a picture from Lookbook. Ik had zelf al veel artikelen voorgewerkt, maar kwam erachter dat ik voor de maand januari dit item helemaal was vergeten! Oops!! Geeft niet kan gebeuren, echter ik wilde dit zo snel mogelijk weer inhalen ook omdat dit item door jullie goed wordt bekeken. Ik zou het zelf als lezer ook niet zo leuk vinden. 

Lena Sobalak - Lilac New Balance
Als eerste deze outfit ik vind hem erg simpel maar toch heeft het wat. De kleur van de schoenen zorgen ervoor dat het één mooi pastel geheel wordt. De broek vind ik zelf vooral geschikt voor de zomer. En ja ook dit jaar wordt het weer een hype om je broekspijpen ietsje om te slaan.

Sara V - SPORTY KIMONO
Dit is een perfecte outfit om ervoor te zorgen dat je lengte krijgt. Zorg ervoor dat je een high-wasted jeans draagt en alsjeblieft zwarte sleehakken, anders heeft het namelijk nog geen enkel effect. Ik vind het vest heel erg mooi. Geschikt voor de zomer en winter.

Muzi Q - Romwe Zipper Cable Knit Sweater -  CASUAL. COZY. COOL
Deze outfit is helemaal geschikt voor de winter. Een mooie trui, een egale kleur, gecombineerd met zwart. Het kan niet beter. Als je geen kleur weet om te combineren kies dan zwart. Behalve in de zomer als het erg warm is, want dan krijg je spijt als je met een zwart shirtje op het strand ligt te zonnen. Veder geef ik als tip mee voor mensen met donker bruin haar om de kleur aubergine te gaan dragen. Het is namelijk een mooie kleur om met zwart te combineren. 

Amy  Pham Thi - Ace And Tate - 31.01.15
Ik vind het altijd nog leuk om te zien dat veel mensen in de winter nog All Stars dragen. Zelf houd ik van die schoenen en loop ik er continue in de herfst, lente en zomer op. Verder vind ik deze outfit goed gecombineerd door middel van de jas. Een wat onopvallende broek, maar wel een opvallende jas. Het kan niet beter!

I Love You All,
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten