zondag 8 maart 2015

Quote Week: Day 7

Hallo allemaal, 
Vandaag heb ik een speciale quote om deze week mee af te sluiten. Hierbij hoop ik dat jullie weer een ietsje andere kijk op het leven hebben gekregen. Waarbij beren op de weg zien niet hoeft. Ook al doe ik dat zelf ook en jullie waarschijnlijk ook...

Iedereen heeft wel eens een moment in zijn leven dat hij/zij dingen in het hoofd haalt die er helemaal niet zijn. Of dat je denkt dat het zo en zo gaat lopen wanneer ''de grote dag'' van de waarheid is aangebroken waar je de hele nacht hebt over lopen piekeren. 

Tegenwoordig heb ik een boekje en schrijf ik de datum en mijn pieker gedachte op. Later als die dag voorbij aan mij is gegaan lees ik in het boekje terug wat ik dacht dat er zou gebeuren. Ik kan je vertellen dat in 9 van de 10 gevallen het allemaal reuze meevalt en vaak iets positiefs eindigt. 
Want achteraf valt het allemaal wel weer mee...

Ik hoop dat jullie dit een leuke week vonden. Laat eventueel een reactie hieronder achter! 

Love You All, 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten