zaterdag 2 mei 2015

Take a Picture from Lookbook #9

Janine - Topshop Top, Topshop Bag, New Look Shoes - Big skirts
Hallo allemaal, 
Na lang geleden doe ik voor jullie weer eens deze tag. Ik merk dat ik deze tag nu ongeveer al een jaar doe en het echt ook daadwerkelijk leuk vind om te doen. De fashion artikelen schieten er soms nog wel een beetje erin, echter dit is een groot goed makertje voor mijn site. Er zitten deze keer weer verrassende items bij. Dus lees snel verder als je benieuwd bent!

Kryz Uy - Metal + Pastel
Oké wat een glimmende outfit zeg, nou ja, het valt ook wel weer mee. Ik vind het wel super goed gecombineerd. Ik kan het niet anders zeggen. De tas is precies dezelfde kleur als de top en door de witte rok wordt de gehele outfit clean. Veder vind ik het persoonlijk ook mooi dat je de navel niet ziet doordat de rok wat hoger getailleerd is. 

Jointy&Croissanty © - Style Moi Jacket - Faux fur jacket
Op het eerste gezicht is dit best wel een leuke outfit. Je benen lijken in ieder geval langer door dat ze een high-wasted jeans draagt. De schoenen vind ik gaaf alleen ik combinatie met het materiaal van de jas vind ik het maar niks. Ze had beter voor een zwart leren jasje kunnen kiezen. Dit zou dan weer terug komen in de schoenen en de rest van de outfit. 

Czech Chicks - Be a princess
Oe, wat een leuke outfit. Dit doet mij eerlijk gezegd een beetje terug denken aan wat oudere jaren. Ik wil je in ieder geval vertellen dat spijkerjasjes weer helemaal in zijn deze zomer/lente, welke kleur dan ook. Door de schoenen vind ik de outfit wat speelser worden. Alleen had de bloemenkrans op haar hoofd iets subtieler mogen zijn. 

Julia Roga - 3.1 Phillip Lim Video Lookbook
Dit is alweer de laatste outfit maar wat mij betreft ook de mooiste. Ik vind de kleurencombinatie prachtig! Vooral met de mosterd gele tas die springt er bij deze outfit echt uit. de schoenen zijn niet te opvallend wat ik erg leuk vind. Hierdoor gaat je aandacht sneller naar het jurkje toe.


Wil je op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost klik dan hier en volg mij op Bloglovin. 

Love You All, 
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten