zaterdag 21 februari 2015

Catrice Limited Edition: Nude Purism



Hallo allemaal,
Na lang geleden doe ik eindelijk weer eens een review over een Limited Edition. Deze editie vind ik wel heel erg mooi. Ik denk zelfs de mooiste vanuit alle edities van Catrice ooit. Het zijn niet veel verschillende producten, maar wat het product zelf betreft echt, wouw! Deze nude editie ligt vanaf maart 2015 in de winkel. Ik hoop dat jullie ook onder de indruk van deze editie zijn.

Als eerste deze twee prachtige quatro oogschaduw pallettes. Ik vind dit nog eens een goede uitvinding van Catrice. Zelf ben ik al jaren fan van deze pallettes, maar nooit eerder heeft Catrice dit in zo'n mooie uitvoering in een Limited Edition gebracht. Ik vind vooral pallette nummer 1 erg mooi (links op de foto). Deze pallettes kosten €4,59 per stuk. 

Dit zijn de Gentle Lip Couleur. Wat een prachtige nude tinten! Perfect voor elke dag en ook nog eens goed betaalbaar. Voor elke teint is er wel een lip kleur. De producten hebben een crèmerige textuur en een glanzende finish. Deze lip producten kosten €4,59 per stuk.

Dan nog een product waar ik al zelf van houd; een highlihter!!! Deze highlihter is vrij glimmend, echter het heeft een klein beetje de kleur van een blush. Deze highlihter hoef je niet alleen voor op je jeukbeenderen te gebruiken, maar je kunt het ook in je ooghoeken doen. Deze highlihter kost €4,59 per stuk. 

Als laatste de wel bekende nagellakjes van Catrice. Zelf vind ik dat ze goed in het thema ''nude'' zijn gebleven, echter hebben ze wel een mooi aantal kleuren assortiment geselecteerd waardoor iedereen zijn eigen smaak heeft en kan hebben. Dit geld niet alleen voor de nagellak maar ook voor de rest van de producten deze editie. Deze nagellak kost €2,99 per stuk. 

Love You All,
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten