vrijdag 27 februari 2015

Speciale week komt eraan!

Flowers
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik leuk nieuws voor jullie. Ik denk dat jullie er al lang op zitten te wachten totdat er eindelijk een week komt vol artikelen. Nou, ik kan je alvast verklappen die komt eraan! En volgende week al! Dit komt, omdat ik vandaag de 5000 bezoekers heb behaald en vind het daarom ook leuk om wat voor jullie terug te doen. Er zit alleen wel een klein staartje aan...

Doordat het gewone leven verder gaat krijg ik het niet voor elkaar om elke dag een groot artikel te plaatsen, maar ik wil wel elke dag een artikel. Ik heb er dit keer voor gekozen om een ''Quote Week'' te gaan doen. 

Dit houdt in dat er elke dag een quote op mijn site komt te staan, ook zaterdag wanneer het grote/normale standaard artikel verschijnt. Dus zaterdag twee artikelen op één dag! 
Ik zal om de quote heen een klein algemeen verhaaltje vertellen die je zelf in je eigen hoofd kunt invullen. 

Mijn site vind ik een inspirerende site waarbij dit ook hoort. De standaard artikelen waarbij ik je op de hoogte houd van de nieuwtjes op het gebied van Lifestyle, Fashion en Beauty blijven natuurlijk altijd bestaan. Maar ik vind het leuk als mijn site meer dan dat wordt. Daarom krijgt mijn site er ook een nieuw label bij namelijk;
Inspiratie

Voor wie het nog niet weet aan de rechterkant van mijn site zie je een zwart balkje als je er met je muis overeen schuift kun je verschillende categoriëen bekijken waarbij je ook weer met je muis op kunt staan. Hierdoor kun je makkelijker door mijn site heen zoeken!


I Love You All,
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten