zaterdag 18 april 2015

Hema Kantoorspullen #2

Hallo allemaal, 
Vandaag heb ik voor jullie een artikel over leuke kantoor/school spullen van de Hema. Mijn vorige artikel over de Hema was erg goed bekeken. Hierdoor leek het mij leuk om weer zo'n artikel te doen. Aangezien het al weer wat lang geleden is. Ik hoop dat jullie er allemaal inspiratie uit kunnen halen!

Als eerste houdt ik van alle notitieboekjes en klevende blaadjes die de Hema heeft. Zelf ben ik fan van de look a like post-it notes. Deze zijn een stuk goedkoper bij de Hema, echter zijn net zo leuk en goed! De ringbanden van de Hema vind ik echt heel erg fijn. Ze hebben dit jaar voor het eerst kleine notitieboekjes van ongeveer A5 met een ringband. Echt ik ben zeer onder de indruk. En al die keuze uit die ontwerpen ik ben er gewoon verliefd op!

Tegenwoordig is dit één van de producten dat Hema zo uniek maakt; namelijk de desk planner. Het is super makkelijk plannen en je hebt een heel weekoverzicht, beter kan het niet. Het is nu alleen nog maar de kunst om dit zo zorgvuldig mogelijk en goed gaan te gebruiken. Anders heeft het nog geen zin! 

Tegenwoordig heb je zo veel keus bij Hema dat ik het zelf soms even niet meer over zie en mezelf echt moet inhouden dat ik niet met teveel leuke spulletjes thuis kom, Over de agenda's ben ik ook zeer over te spreken. De meeste zijn van papier waardoor je minder snel vlekken krijgt. Het zijn mooie witte papieren waardoor het er super overzichtelijk uitziet en het leuk is om het altijd zelf nog een beetje op te pimpen.

Over op pimpen gesproken. De washi tape bij de Hema is niet weg te slaan! Let er alleen wel op dat de gene die per twee zitten verpakt uiteindelijk een stuk duurder zijn dan dat je een set van zes of acht koopt. De tape is van goede kwaliteit alleen wat ik net al zei het is en blijft duur. Vraag je dus af, is het mijn geld waard?


Ook heb je nu stickers bij de Hema waardoor je je to-do lijstjes en andere leuke planningen en boekjes makkelijk kunt versieren en mooier maken natuurlijk!


Wil je op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost klik dan hier en volg mij op Bloglovin. 

I Love You All, 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten