zaterdag 11 april 2015

Recept: Mango-Kokosijs

Hallo allemaal,
Vandaag doe ik voor jullie een iets koeler recept zoals jullie al gemerkt hebben wordt het buiten alweer wat warmer. Daarom heb ik voor jullie vandaag dit artikel. Ik hoop dat jullie in to dit artikel nu al zullen zijn. Lees snel verder om dit lekkere artikel te lezen. 

Algemene informatie:
Type: Nagerecht
Aantal personenen: 4
Aantal Kcal: 275
Totale bereidingstijd: 18 minuten 

Ingrediënten: 


  • 4 mango's (eetrijp)

    • 1 limoen
    • 2 el poedersuiker
    • 165 ml coconut cream
    Bereiden:
    1.Schil de mango’s, snijd het vruchtvlees van de pit en snijd in blokjes. Pers de limoen uit. Meng de mangoblokjes, poedersuiker, coconut cream en het limoensap in een diepvriesbakje en zet 5 uur in de vriezer.

    2.Doe het bevroren mangomengsel in de kom van de keukenmachine en maal in 2 min. tot ijs. Doe terug in het bakje en zet nog 3 uur in de vriezer. Lekker met chilivlokken of geraspte kokos.


    Combinatietip:

    Lekker met chilivlokken of geraspte kokos.

    Wil je meer over dit recept weten klik dan hier en als je nog een ander recept zoekt klik dan hier

    Veel plezier met het maken van dit recept!


    Wil je op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost klik dan hier en volg mij op Bloglovin.  

    Love You All, 
    xxx


    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten