zondag 5 april 2015

Vrolijk Pasen!

Hallo allemaal, 
Ik wil jullie vandaag toch nog allemaal even een hele fijne Pasen wensen, ondanks dat ik niet zo heel veel tijd heb. Geniet nog even van het mooie weer vandaag en morgen, want daarna kan iedereen weer aan de bak. Ik besef mij ineens dat het een derde van het jaar alweer om is. De tijd gaat toch ook zo ontzettend snel! 

In ieder geval zo als de vooruitzicht er nu uit ziet wordt het aankomende vrijdag 16 graden, dat noem ik pas echt een beetje Lente. Ik ben in ieder geval klaar met die kou en wil graag weer 's ochtend lekker buiten kunnen zitten met een kopje koffie in het weekend. Zoals je al in één van mijn vorige blogpost hebt kunnen zien, heb ik een nieuwe lay-out.

Het heeft een typische lente sfeer waar ik wel heel erg van houdt en dat mag ook wel. Ik heb mijn blog aangemeld op Bloglovin waar je met één klik op de knop mij kunt volgen. Ook ben ik lid van Volrecepten.nl zoals je al misschien in de rechterzijdebalk had gezien. Ik wil mijn blog zo veel mogelijk uitbreiden en bekend laten maken voor een wat groter publiek op deze manier. 

Geniet van het leven wil ik zeggen en als je even niks te doen hebt kun je altijd nog hier terecht! Er is altijd wel wat te vinden voor ieder meisje of vrouw. Als jullie suggesties hebben qua artikelen laat vooral een reactie achter dat vind ik namelijk er leuk! 

Klik hier om mij te volgen op Bloglovin! 


Love You All, 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten