zaterdag 4 april 2015

Mijn favoriete shampoo's

Hallo allemaal,
Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete shampoos. Eigenlijk is het best lang geleden dat ik een beauty artikel op mijn blog heb geplaatst. Ik merk dat er misschien mensen zijn die al een tijdje op een beauty artikel zitten te wachten. Nou hier is hij eindelijk dan. Ik beloof jullie om dit vandaan beter in de gaten te houden ;-).

Als eerste deze shampoo. Ik heb hem ongeveer een maand geleden ontdekt en wat is hij geweldig. Het is de anderélon perfecte krul hij kost €2,79 en is te koop bij elke drogist. Het is de perfecte shampoo voor krullend haar waarbij je niet elke ochtend de krullen er zelf in moet kneden of je de hele tijd met de borstel in de weer zit. 

Op de verpakking staat het niet duidelijk aangegeven, maar dit is een shampoo voor gespleten haarpunten en pluizend haar. Deze shampoo heb ik ook met veel liefde gebruikt. Het enige nadeel van deze shampoo is, is dat je vaker je haren in de week moet wassen. Dit komt omdat je haar door deze shampoo al heel snel vet wordt. De shampoo kost €2,99 en is te koop bij de drogist. Let wel op: je moet goed zoeken in de schappen. Ik moest het ook vragen aan een verkoopster ;-).

Dit is een echte to-go shampoo voor iedere dag. Deze shampoo heeft een klein beetje het zelfde probleem als de shampoo van Herbal Essence hierboven. Dit vind ik één van de weinige shampoos die wat duurder zijn, maar mij helaas wel wat tegen vallen. Hij kost namelijk €3,14 en is bij elke drogist te koop.

I Love You All,
xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten