vrijdag 3 april 2015

Nieuwe Lay-Out!!!

Hallo allemaal, 
Ik heb heel erg leuk nieuws voor jullie. Zo net is mijn nieuwe lay-out ingegaan. Al een tijdje zat ik er al mee. Het werd te rommelig. Je kon moeilijk zoeken en het was geen officiële blog meer. Soms moet dat even. Zelf vind ik het nu een typische lente/zomer look hebben en dat kunnen we allemaal wel gebruiken. 

Zelf vind ik dat mijn blog leuke ontwikkelingen heeft. Ik ben nog steeds tevreden dat mijn blog een lifestyle, fashion, beauty en food blog is. En dat allemaal binnen een jaar voor elkaar gekregen. Sinds vandaag heb ik mij ook aangemeld op Volrecepten.nl een super leuke site van allemaal Topblogs die iets met recepten hebben te maken. Ik kreeg namelijk een reactie van een bezoekster in oktober, maar naar lange tijd twijfelen heb ik deze stap toch genomen. Ik twijfelde, omdat ik toen nog niet wist of dat de recepten op mijn blog in de smaak zouden vallen bij de bezoekers. Ik ga hier natuurlijk mee verder in de toekomst, echter dat wist ik nog niet. 

En ook heb ik me eens aangemeld bij Bloglovin waar je mij nu op kunt volgen. Volg mij onder FabulousWithStyle2015, dan zie ik je daar! Klik hier om mij te volgen!

Ik vind het juist heel erg leuk als iemand een reactie achter laat. Hierdoor zie je ook dat ik stappen onderneem naar een betere toekomst voor mijn blog. Ik vind het erg leuk dat er hierdoor zulke ontwikkelingen komen. Laat vooral een reactie achter! 

Ik hoop allemaal het beste voor iedereen en mijn blog! En dat we nog lang van deze artikelen mogen genieten! 

Love You All, 
xxx


Let hier niet op:

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13919067/?claim=vqkd7nz5u2b">Follow my blog with Bloglovin</a> 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten